صفحه نخست شركت خدمات بيمه اي صدف هستي نمايندگي 51038 بيمه آسيا Sadafhasti Insurance Service Asia Insurance Agent 51038 شركت خدمات بيمه اي صدف هستي نمايندگي 51038 بيمه آسيا Sadafhasti Insurance Service Asia Insurance Agent 51038 شركت خدمات بيمه اي صدف هستي نمايندگي 51038 بيمه آسيا Sadafhasti Insurance Service Asia Insurance Agent 51038
درباره ما اطلاعات بيمه اي معرفي انواع بيمه فرم پيشنهاد بيمه نامه راهنماي خسارت خدمات الكترونيكي پرسش‌هاي متداول تصاوير و فيلم ها تماس با ما English
به بيمه گذاران محترم پيشنهاد مي گردد متناسب با تغييرات ديه و يا ارزش و شرايط مورد بيمه، نسبت به اخذ پوشش مناسب بيمه اي، اقدام نمايند. همچنين با افزايش ارزش و بهاي مورد بيمه، بايد تغيير لازم در ميزان تعهدات و پوشش بيمه نامه انجام شود تا قاعده نسبي در خسارت احتمالي اعمال نشود.
بيمه درمان گروهي
بيمه مسافرين عازم به خارج از كشور اواسان SOS Evasan
بيمه جامع عمر و پس انداز
بيمه عمر و حوادث
بيمه مسئوليت: پزشكان، ابنيه، كارفرمايان و ساير
بيمه آتش سوزي: صنعتي، غير صنعتي، مسكوني، انبار، مرهونات بانكي
بيمه اتومبيل: شخص ثالث، بدنه
بيمه حمل و نقل: باربري داخلي، وارداتي، صادراتي
بيمه مهندسي: تمام خطر نصب و مقاطعه كاري، ماشين آلات
دسترسي سريع به:

مشخصات حساب بانكي

   مشخصات حساب بانكي

پرداخت آنلاين

   پرداخت آنلاين

محاسبه آنلاين حق بيمه

   محاسبه آنلاين حق بيمه

مراكز پرداخت خسارت

   مراكز پرداخت خسارت

مراكز درماني طرف قرارداد

   مراكز درماني طرف قرارداد

معرفي وب سايت هاي ديگر

   معرفي وب سايت هاي ديگر
 
انتظار، برترين ‏عمل شيعه
امام جواد عليه‏ السلام فرمود:

اَفضَلُ اَعمالِ شيعَتِنا اِنْتِـظارُ الْفَرَجِ؛
با ارزش‏ترين اعمال شيعيان ما انتـظار فـرج است.
منتخب الأثر، ص 223
 
 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

آنچه بايد از قوانين بيمه ها به كودكان آموخت


مجموعه كتابهاي بيمه براي كودكان را نشر بيمه متعلق به بيمه مركزي جمهوري اسلامي ايران در چندين مجلد به چاپ رسانده و اين كتاب ها در كتابنامه رشد 1394 مورد تاييد قرار گرفته اند.

"ماشين مشدي ممدلي"

كتاب داستان"ماشين مشدي ممدلي" از سري كتابهاي بيمه براي كودكان ( شماره 3) است كه توسط نشر بيمه منتشر شده است. اين كتاب به موضوع بيمه بدنه خودرو مي پردازد و در قالب داستاني كودكانه و براي كودكان رده سني (ب) مفهوم بيمه بدنه خودرو و اهميت انجام آن را در صورت وقوع حوادثي مانند دزدي خودرو، در اقتصاد و امنيت رواني خانواده ها روشن كند.

"ماشين مشدي ممدلي" قصه نيما پسر كوچولوي روستايي است كه به اتفاق پدر و مادرش از دهات خودشان به شهري شلوغ كوچ كرده است . در ابتدا نيما هنوز به زندگي شهري عادت نكرده و مدام در خواب و بيداري به ياد روستا و خاطرات بازي با حيوانات مزرعه شان مي افتد، تا اينكه "مشدي ممدلي" براي اينكه پسرش غصه نخورد و زندگي تازه اي در شهر آغاز كند، تصميم مي گيرد با قرض و وام هم كه شده يك ماشين بخرد تا پسرش به زندگي شهر نشيني عادت كند و زندگي شادمانه اي را در اين شهر شلوغ آغاز كند.

در ادامه اين داستان كه به زبان و شعر كودكانه سروده شده است ، مي بينيم كه ماشين مشدي ممدلي را دزد مي برد و چون او خيلي اهميتي به مدارك ماشين و بيمه آن نداده، يادش رفته در مورد مسايل بيمه اي ماشينش پيگيريها را انجام دهد. پليسي كه براي رسيدگي به شكايت آنها سر صحنه حاضر مي شود، به مشدي ممدلي مي گويد كه بايد بيمه بدنه داشته باشي تا بتواني بابت ماشين دزديده شده ، خسارت دريافت كني . او هم به سرعت سراغ فروشنده ماشينش مي رود و كارت بيمه ماشينش را مي گيرد. خانواده مشدي ممدلي كه از پيدا شدن ماشين نا اميد بودند با پيگيري بيمه بدنه خودرو موفق مي شوند خسارت دزديده شدن خودروشان را دريافت كنند و بدين ترتيب مشدي ممدلي توانست دوباره با پولي كه بابت خسارت از بيمه گرفته ، ماشين ديگري بخرد. نيما كوچولو كه خوشحاليش با دزديده شدن ماشين بر هم خورده بود، دوباره شاد و خوشحال و خندان مي شود.

كتاب داستان كودكانه "ماشين مشدي ممدلي" نوشته اسد الله شعباني است و نازنين لشگري فرهادي تصويرگري آن را بر عهده داشته است.







"فرشته ماهي و كاهوي دريايي"

" فرشته ماهي و كاهوي دريايي" دهمين كتاب از مجموعه بيمه براي كودكان به نويسندگي ناهيد جهازي و تصويرگري مهسا دره التاج است كه توسط نشر بيمه و براي گروه سني (ب) تهيه و منتشر شده است.

اين داستان روايت ماهي كوچولويي است كه عاشق كاهوي دريايي است و در مسير خريدن كاهو با سكه اي كه از مادرش گرفته با مشكلاتي مواجه مي شود كه به تنهايي از پس حل كردن آن بر نمي آيد، در مسير توفيق در خريد كاهوي دريايي از راهنمايي هاي ننه ماهي بهره مند مي شود . البته او به راهنمايي ننه ماهي كه نقش نمايندگي بيمه را در اين داستان بر عهده دارد ، آن يك سكه را كه براي خريد كاهو در نظر گرفته بود را به خريد بيمه عمر و پس انداز اختصاص مي دهد و از اين راه موفق مي شود يك مزرعه كاهو دريايي را از ماهي خارو بخرد.

راهنمايي ها و عملكرد ننه ماهي در اين داستان شبيه "كارشناس بيمه" است . در اين كتاب ، به زبان كودكانه براي انتقال مفاهيم در خصوص اهميت "بيمه عمر و پس انداز" و فوايد و مزاياي آن تلاش شده است.

در آخر اين قصه تمام موجوات دريايي از فرشته ماهي ماهي كوچولو گرفته تا هشت پا و عروس دريايي و كوسه ماهي و ماهي خارو و موش ماهي ياد مي گيرند كه اگر خودشان را بيمه عمر و پس انداز كنند ، بسياري از مشكلاتشان در آينده حل خواهد شد.





"آتش در خانه خرگوش"

كتاب "آتش در خانه خرگوش" پنجمين كتاب از اين مجموعه است و به موضوع بيمه آتش سوزي و شرايط اين بيمه نامه مي پردازد . اين كتاب به زبان كودكانه داستان خانواده خرگوش ها را كه خانه شان دچار آتش سوزي شده شرح مي دهد.

نويسنده اين داستان علي باباجاني و تصويرگر آن سحر حقگو است و براي گروه سني (ب) نوشته شده است.

داستان از اين قرار است كه خانه خرگوشها آتش مي گيرد و آقا و خانم خرگوشه موفق مي شوند به كمك خبر رساني سريع همسايگان فرزندانشان را از مهلكه نجات دهند ، اما تقريبا تمام وسايل خانه شان در آتش مي سوزد. آقا خرگوشه كه خيلي با تدبير و زرنگ است ، خانه اش را بيمه آتش سوزي كرده و اول خدا را شكر مي كند كه خانواده اش سلامت هستند . سپس مامور بيمه جنگل كه كبوتر است، براي برآورد خسارت به محل زندگي آنها مي آيد و حالا بعضي حيوانهاي جنگل كه تا الان به بدبختي خرگوشها مي خنديدند، خودشان را وسط انداختند كه ما هم در داخل خانه خرگوشه كيف پول جا گذاشتيم و سند خانه خرگوشه متعلق به ماست!

كبوتر(مامور بيمه) در اينجا به شرح خدماتي كه در بيمه نامه آتش سوزي مي توانند از آن بهره مند شوند، مي پردازد و از جمله موارد آن اينكه؛ وسايل خانه بيمه شده است اما پول و سكه و طلا و نسخه هاي خطي شامل اين بيمه نمي شوند و در صورت علاقمندي بيمه گذار به بيمه آنها شرايط ويژه اي دارند.

بچه هاي گروه سني (ب) با خواندن اين داستان ياد مي گيرند كه بيمه نامه آتش سوزي چيست و شامل چه مواردي است و چه فوايدي دارد.





" هرمز بي ترمز "

"هرمز بي ترمز" دوازدهمين كتاب از مجموعه "بيمه براي كودكان" بيمه مركزي است. هرمز بي ترمز را آرمان حسن زاده نوشته و نگين مصلحي نگارگري آن را بر عهده داشته است .

داستان هرمز بي ترمز درباره بيمه نامه بدنه و شخص ثالث است و مفاهيم مهمي را به همراه هشدارهايي براي رعايت قوانين راهنمايي رانندگي در خود جاي داده است.

هرمز در لحظات پاياني و نزديك تحويل سال به همراه خواهرش براي خريد وسايل سفره هفت سين بيرون مي روند. در ساعات آخر سال خيابانها هميشه پر از شلوغي و ازدحام آدمها و ماشين هاست. جاي پارك پيدا نمي شود، همه آدمها عجله دارند و در رانندگي دقت كمتري به خرج مي دهند.

در اين شرايط هرمز كه به همراه خواهر كوچكش براي خريد ماهي و سبزه و گرفتن سمنو از مادر بزرگش با ماشين بيرون رفته اند، با ترافيك شديدي مواجه مي شوند . هرمز اصلا به قوانين راهنمايي رانندگي احترامي نمي گذارد؛ عبور از چراغ قرمز و ورود ممنوع ، پارك دوبله و مارپيچ و بوغ زدن را بدون توجه به اينكه انجام هر كدام از اين تخلفات رانندگي چه نتايج فاجعه باري را به بار مي آورد، انجام مي دهد تا اينكه در اثر توجه به موبايلش كه زنگ خورده و سرعت زياد به ماشين جلويي برخورد مي كند. خوشبختانه در اين حادثه رانندگي ، خسارت فقط مالي است.

هرمز بعد از تصادف دست و پاي خودش را گم كرده ، پدرش از بخت خوب در سر صحنه تصادف مانند فرشته اي سر مي رسد و بيمه نامه بدنه و ثالث را كه هرمز يادش رفته همراه بياورد، ارائه مي كند. البته هرمز تا آن روز انگار اطلاعي از بيمه بدنه و ثالث نداشت و فكر مي كرد كه بايد برود كار كند تا خسارت ماشين جلويي را بپردازد. پدرش شرايط بيمه نامه را براي او روشن مي كند و هرمز خدا را شكر مي كند كه شب عيدي دچار گرفتاري بيشتري نشده اند و شركت بيمه با بيمه نامه بدنه خسارت بدنه ماشين خودشان و با بيمه نامه شخص ثالث ، خسارت ماشين جلويي را مي پردازد.

البته در پايان اين داستان هرمز از جريمه تخلفات راهنمايي رانندگي كه انجام داده بي بهره نماند و مي فهمد كه كنترل نامحسوس و دوربين هاي نظارت تمام تخلفاتش را ثبت كرده اند.





كتاب "سفره خالي و بره خال خالي"

در كتاب "سفره خالي و بره خال خالي" به زبان شعر به شرح اهميت و وجود بيمه براي مردم ايران از گذشته ، در اعماق تاريخ ايران پرداخته مي شود. در اين كتاب به سابقه وجود بيمه در زمان هخامنشيان بر مبناي متون به دست آمده از كتيبه هاي به جاي مانده اشاره مي شود. در اين كتاب به زبان ساده و براي كودكان بخشي از تاريخ گشوده مي شود كه در آن به حق و حقوق مردم و كاركنان و كارگران اهميت داده مي شود.

بيمه هاي درماني در اين زمان براي كارگران و صنعتگران در نظر گرفته شده بود . يكي ديگر از روايت ها متعلق به دوره بهرام گور ساساني است. كه در آن بهرام گور خسارت وارد شده به يك چوپان را جبران مي كند. "سفره خالي و بره خالي خالي" ، چهارمين كتاب ازسري مجموعه" بيمه براي كودكان" است و براي گروه سني (ب) و (ج) منتشر شده است. نويسنده آن كاظم مزيناني و تصويرگر آن نسيم آزادي است.





كتاب " بازوي ستاره دريايي "

"بازوي ستاره دريايي" نهمين كتاب از مجموعه بيمه براي كودكان است براي گروه سني (الف) و (ب) نوشته شده است . نويسنده ناهيد جهازي و تصويرگر مهسا دره التاج است.

روزي بود روزگاري بود و يك ستاره دريايي بود كه يكي از بازوهايش در مدرسه قشنگ دريايي شكسته بود . تمام همكلاسي هاي ستاره دريايي از ناراحتي براي شكسته شدن بازوي ستاره دريايي براي خودشان غم و غصه بزرگي درست كرده بودند. چون فهميدند كه ستاره دريايي بازويش شكسته و نتوانسته به پزشك مراجعه كند تا درمان شود. دوستان ستاره دريايي در مدرسه ماهي پف و هشت پا و خرچنگ و اسب دريايي بودند. "ننه ماهي" (كارشناس بيمه) از ديدن حال و روز بد اين دوستان همكلاسي مساله را جويا شد و به آنها گفت كه بيخود دارند غصه مي خورند، چون ستاره دريايي بيمه حوادث دانش آموزي دارد و در توضيح اين بيمه به بچه ها گفت كه چون شما دانش آموز هستيد ، بيمه حوادث دانش آموزي ، تمام هزينه هاي درماني بازوي شكسته ستاره دريايي را مي پردازد و نياز نيست اينقدر نگران باشند.

در اين ميان بعضي از دانش آموزان پرسيدند كه نمي شود ما الكي خودمان را به مريضي بزنيم كه بيمه بگيريم و با پول آن چيپس و پفك بخريم كه ننه ماهي به آنها گفت: بايد براي اينكه سلامتي داريد خدا را شكر كنيد. دوستان ستاره دريايي سعي كردند به حال بد روحي خود مسلط شوند و دوستشان را به نزد پزشك معالج ببرند و از اينكه خدا به آنها سلامتي داده خوشحال و راضي و سپاسگزار از خداوند باشند.





كتاب "روزهايي كه ابري بود، حادثه هاش چه رنگي بود"

اين كتاب ششمين شماره از مجموعه بيمه براي كودكان است و توسط اسدا... شعباني سروده شده است. در اين كتاب به زبان ساده از انواع بيمه هايي كه در زندگي به آنها نياز داريم مانند بيمه آتش سوزي، بيمه بدنه و شخص ثالث خودرو، نام برده مي شود.





كتاب " تا سه نشه بازي نشه "

"تا سه نشه بازي نشه" داستان زندگي خانواده بابا فري راننده كاميون است . داستان از زبان سومين بچه اين خانواده روايت مي شود. از لحظه تولد تا تمام مراحل رشد و مدرسه رفتن اش را براي ما تعريف مي كند و اينكه چون فرزند سوم بوده هميشه ته صف و بعد دو برادر خودش نوبت به او براي هر كاري مي رسد و از اين مساله كمي شكايت دارد.

بابا فري كه راننده كاميون است با بزرگتر شدن سه فرزندش تصميم مي گيرد تا آنها را هم در سفرهاي كاري با خود همراه ببرد. در يكي از اين سفرها است كه بابافري پسر سوم را هم با خودش همراه مي كند .

بابافري در اين سفر در حين رانندگي از اهميت احتياط در رانندگي براي سه پسرش صحبت مي كرد كه يك كاميون بزرگتر كه به صورت مارپيچ حركت مي كرد ، جلوي آنها سبز مي شود و منجر به وقوع حادثه مي گردد. فرزند سوم وقتي چشم باز مي كند ، خودش را باند پيچي شده روي تخت بيمارستان مي يابد. از اينجاست كه مساله گرفتاري هاي هزينه درمان مطرح مي شود و همه اعضا خانواده كه نگران نحوه پرداخت اين هزينه ها هستند، پس از پرس و جو از بابافري متوجه مي شوند كه هزينه هاي درماني را از كسي قرض نگرفته و طبق قانون وظيفه معالجه آسيب ديدگان حوادث راهنمايي با بيمارستان هاست . پسر سوم هم كه اسم بيمه شخص ثالث را در اينچند وقت شنيده بود، فكر كرد كه چون پسر سوم است اين بيمه شامل حال او شده !

سپس بابافري براي او توضيح داد كه بيمه شخص ثالث چيست و چگونه در حوادث رانندگي خسارت ها را جبران مي كند. پسر سوم خانواده براي اولين بار بود از اينكه سه عدد شانس او شده خوشحال بود...

اين كتاب كه مخاطبانش دانش آموزان و رده سني (ب) و (ج) هستند، از مجموعه بيمه براي كودكان 2 است و نشر بيمه آن را منتشر كرده است. نويسنده و تصويرگر اين كتاب، ناهيد كاظمي است.



__________________________________________________________

*/ نويسنده اين گزارش: نازيلا محمدي / اين گزارش در تحريريه پايگاه خبري "نمايه بانك" و به پاس زحمات " بيمه مركزي" در آموزش مفاهيم بيمه براي خبرنگاران و در 14 بهمن و در ايام مبارك دهه فجر 1397 تهيه و منتشر شده است. اين كلاس ها در دوران رياست دكتر عبدالناصر همتي در بيمه مركزي برگزار مي شد و در دوره رياست دكتر سليماني نيز تداوم يافت . با سپاس از اين دو مدير با تدبير در صنعت بانك و بيمه كه براي توسعه فرهنگي نيز دغدغه مند هستند. برايشان آرزوي سلامت و پيروزي روزافزون داريم.

 

 

 

 

 

:  تلفن. فكس. پيامك. تلگرام. اينستاگرام  :

     تلفكس

     پيامك

Hot Line    (+98)

021 88 430 458

0935 7 430 458

پيام به تلگرام ارسال پيام به تلگرام
پيام به واتس اپ ارسال پيام به واتس اپ
پيام به ايتا ارسال پيام به ايتا
پيام به بله ارسال پيام به بله
صفحه اينستاگرام صفحه اينستاگرام

كانال تلگرام

كانال تلگرام

Email

info @ sis.ir

    

بيمه مركزي جمهوري اسلامي ايران

   

شركت سهامي بيمه آسيا

    

شركت خدمات بيمه اي صدف هستي نمايندگي 51038 بيمه آسيا

   

مطالب آموزنده و جالب بيمه براي كودكان

 
  

 

جستجو با گوگل Google


سايت صدف هستي
سايت گوگل
    

 

 

 
شركت خدمات بيمه اي صدف هستي (نمايندگي 51038 بيمه آسيا)

تهران، پايين تر از تقاطع مطهري و سهروردي، شهيد اقليمي، نبش شازاد، شماره 73، طبقه 2

ايميل:

info @ sis.ir

موبايل:

0935 7 430 458

تلفكس:

88 430 458 (Hot Line)

 
در تلگرام و اينستاگرام، ما را با عبارت "sis88430458" جستجو كنيد

مشاوره و صدور بيمه هاي: اتومبيل، آتش سوزي، اشخاص، باربري، مسئوليت و مهندسي

Copyright © 2001-2025 Sadaf Hasti Insurance Service Co.
All rights reserved.

www.sis.ir        www.sisinsurance.ir

 

بيمه، بيمه آسيا، بيمه اسيا، مشاوره، صدور، دريافت خسارت، خسارت، آنلاين، خدمات الكترونيكي، خريد آنلاين، بيمه آنلاين، صدور آنلاين، پرداخت الكترونيكي، پرداخت آنلاين، شركت بيمه، شركت نمايندگي، خدمات بيمه، نمايندگي، نمايندگي بيمه، نمايندگي بيمه آسيا، شركت بيمه آسيا، صدف هستي، نمايندگي 51038، واحد صدور، نمايندگي رسمي بيمه، پيشنهاد، پرسشنامه، فرم پيشنهاد بيمه نامه، الحاقيه، الحاقيه ديه، افزايش ديه، الحاقيه افزايش تعهدات، اطلاعات بيمه اي، معرفي انواع بيمه، راهنماي خسارت، سوال و جواب، پرسش و پاسخ، سوالات متداول، پرسش هاي متداول، درمان، درمان گروهي، بيمه درماني، بيمه مسافرتي، مسافرين عازم به خارج از كشور، ويزا، اخذ ويزا، دريافت ويزا، بيمه ويزا، اواسان، رايس شوتز، مفري، توريست، عمر، عمر و پس انداز، بيمه عمر، حادثه، حوادث، بيمه حوادث، انفرادي، گروهي، حوادث انفرادي، ورزشكاران، مسئوليت، آتش سوزي، اتومبيل، شخص ثالث، بدنه، باربري، حمل و نقل، هواپيما، كشتي، مهندسي، نماد اعتماد، ماه هاي حرام، حق بيمه، نرخ بيمه، جدول حق بيمه، مطهري، سهروردي، مقابل راهنمايي رانندگي، مركز شهر، سهروردي جنوبي، آسانسور، پله برقي، اردو، تور مسافرتي، بيمه پزشكان، دكل هاي مخابراتي، بيمه ابنيه، سازندگان ابنيه، بيمه ساختماني، بيمه كارفرمايان در مقابل كاركنان، بيمه شهربازي، بيمه هتل، هيات مديره مراكز تجاري و مجتمع هاي مسكوني، تمام خطر نصب EAR، تمام خطر مقاطعه كاري CAR، ماشين آلات و تجهيزات پيمانكاران CPM، شكست ماشين آلات، عيوب اساسي و پنهان ساختمان، فساد كالا در سردخانه DOS، sis, Asia, Insurance, Sadaf Hasti, بیمه آسیا، بیمه اسیا، بیمه، صدف هستی، مطهری، سهروردی، سهروردی جنوبی، سهروردي جنوبي، 88430458، نمایندگی بیمه، فرم پیشنهاد